قیمت اصلی ۵,۵۰۰ تومان بود.۴,۳۰۰ تومانقیمت فعلی ۴,۳۰۰ تومان است.
تعداد سوالات: پرسشنامه شناسایی تقاضای پنهان مشتریان دارای ۱۸ گویه است
نوع فایل: ورد
هدف: هدف این پرسشنامه سنجش تقاضای پنهان مشتریان در سازمان است.
توضیحات:
پرسشنامه شناسایی تقاضای پنهان مشتریان محقق ساخته است و بر اساس طیف لیکرت ۵ تایی طراحی شده است.
منظور از تقاضای پنهان وضعیتی است که در آن عده زیادی از مردم نیاز شدید مشترکی به محصولات یا خدماتی دارند که فعلاً وجود ندارد. اینگونه تقاضا فرصتی فراهم می آورد تا بازاریابان زیرک و نوآور درصدد پرورش و ارائه محصول یا خدمتی باشند که مردم خواهان آنند. بعنوان مثال بسیاری از مردم خواهان اتومبیل های کم مصرف، مطمئن و ارزان هستند
منبع:
سرمد، زهره؛ حجازی، الهه و عباس بازگان(۱۳۹۰) روش تحقیق در علوم رفتاری، تهران: انتشارات آگه.
پهلوانی، مهدی(۱۳۹۲)، شناسایی تقاضای پنهان مشتریان انواع خدمات بانک تجارت(خصوصا خدمات الکترونیکی) و ارائه مدل مناسب آن، پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق
تعداد صفحه: 6
روایی و پایایی: دارد
نحوه تفسیر و امتیاز بندی: دارد
نمونه ای از گویه های پرسشنامه:
ایجاد امکان استفاده از خدمات بانکداری مخصوص گروه کودک و نوجوان
متنوع سازی خدمات بانکداری الکترونیک برای حضور حداقلی در بانک
ایجاد سبد سهام مناسب با استفاده از موجودی مشتریان و تقسیم سود مناسب
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.